marți, 1 mai 2012

Sophie

Pisica mea Sophie Povestea lui Sophie
Sophie a fost gasita undeva in padure de catre o fata care trecea pe acolo. Ea a vazut-o si a adus-o in orasul unde stau eu. A stat la un baiat o saptamana iar baiatul ala nu a mai vrut-o.Apoi pisicuta a fost data unei fete,dar nici ea nu a putut sa o tina.Apoi intr-un final,au vrut sa o abandoneze pentru ca nu o vroiau sa o tina. Eu,cand am iesit in parc,i-am vazut ca incerca sa o abandoneze pe undeva(Sophie avea atunci 2-3 saptamani)si am decis sa o iau eu. Acum s-a facut mare.
Are un an si o luna si este o pisica minunata.
Dar este o pisica aventuriera. Ii place sa incerce lucrurile extreme si parca vrea sa se raneasca singura. Eu stau la etajul 1 ,iar ieri nu gaseam pisica,nu stiam unde a plecat. Apoi ma uit pe geam si era plasa deschisa.Am cautat-o peste tot dar nici urma de ea. Am stat jos in fata blocului si am strigat-o ,si dintr-o data aud un mieunat foarte slab dar nu-mi dadeam seama de unde vine.Apoi o vad dintr-o data ca ,cade de la 5 m. Se dusese pe balconul de vizavi si cand a auzit ca o strig,de disperata sa ajunga la mine,a Sarit in gol. Cand a ajuns jos,nu se misca. Eu ramasesem intepenita de frica ca a murit. Apoi dupa cateva secunde(dar mie mi s-a parut o vesnicie)S-a ridicat si a venit spre mine speriata. Nu patise nimic,era doar speriata. A facut un gest extrem prin care mi-a aratat ca ma iubeste asa cum o iubesc si eu,si sunt mandra ca am asa o pisicuta curajoasa.
Acum este bine si face ceea ce ii place ei cel mai mult sa faca.
SA DOARMA:)) Doarme toata ziua. Ehh asta este pisicuta mea neastamparata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu